Listan alla gör nu, enjoy.

2011-05-31 · 11:18:21

Ditt fullständiga namn? Ida Marie Jenny Barck / Hur lång är du? 168 cm / Ögonfärg? Blåa / Spelar du något instrument? Nej, men jag har spelat gitarr och kan spela lite piano. / Dina första tankar när du vaknar? Det beror på vilken dag det är. / Vart befinner du dig just nu? Hemma i soffan, höhö /Biter du på naglarna? Nej, fy! Det är äckligt. / Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Vita. / Har du några husdjur? Det beror på hur man ser det, haha. I helgen har jag det iallafall, haha. / Är du singel? Neej :). / Vem är snyggast? Tom Kaulitz och min fina Jonas såklart. / Vilka typer faller du för? Snälla, omtänktsamma, charmiga och söta killar :). / Vem vet mest om dig? Rebecka. / Vad vill du ha just nu? Ett färdigt tenta arbete och en Tokio Hotel konsert som plåster för såren. / Rädd för? Mörker, insekter, döden osvosv. Kan nog rabbla upp massor hela dagen, haha. / Din första riktiga kärlek? Det måste vara Jonas. / McDonalds eller Burgerking? Burger King (McDonalds är verkligen så snäppet under, haha) / Sjunger du? Jaa, vem gör inte? / Vad har du för skostorlek? 37 / Vill du gifta dig? Ja, det vill jag. / Kommer du överens med dina föräldrar? Ibland ;) / Din hårfärg? Brunett. Det bästa för mig helt enkelt, haha. / Vad ska du göra i morgon? Inga planer faktiskt. / Skor du hade på dig idag? Har inte satt på mig några än jöö. / Vad sover du i? Beror på vem jag sover med. / Snygg färg? Svart, silver, rosa. / Favoritårstid? SOMMAR!! / Favoritmat och dryck? Tacos. / Vad är du sugen på nu? Chili cheese ifrån Burger King eller donken, mumma. / Hur svarar du i mobilen? "Hej det är Ida" om jag inte vet vem det är annars "heeej :D" / Sov du ensam inatt? Ja, tyvärr. / Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov, höhö. / Vad var det senaste någon sa till dig? "Annars studsar dörren tillbaks i huvudet på dig" / Druckit idag? Mjölk. / Vad är det för väder hos dig nu? Sol och moln. / Godaste glassmaken? Just nu är jag väldigt sugen på PUCK med lakritssmak. Eller den nya glassen med turkisk peppar smak. / Drömmer du mardrömmar? Ja, tyvärr så gör jag det. / Favoritklädsel? Det beror på vad jag är på gör humör. Antingen jeans och en fin topp löst instoppad (skinnjacka till det och höga heels) eller leggings och en vit fin blus tillsammans med ett par fina ballerina och en jeansjacka. / Favorit godis? Lakrits! / Hur många kuddar sover du med? 4 såklart! / Längtar du mest efter just nu? TH. / Vem har vart din räddning idag? Rebecka blir min räddning. / Vad luktar det nu om du sniffar lite? Parfym. / Saknar du någon just nu? Ja. / Vill du ha barn? Ja, verkligen. / Är det någonting som är stressigt? Ja, men jag har bara mig själv att skylla. Lägger man upp allt bättre hade det inte blivit stressigt. / Längtar du till din nästa födelsedag? Ja :). / Är du blyg? Lite, men det var värre förut. / Vad gör du just nu? Tittar på TV, svarar på de här frågorna, pluggar och så. / Tycker du att du har fin dialekt? Haha, stockholmska är ingen dialek enligt mig. / Tycker du om snö? NEJ. Hatar snö! / Vad gör du om 10 minuter? Sätter igång och pluggar det sista. / Hur mår du nu? Ont i halsen men annars är det superbra :). / Vad är din önskan just nu? Att min tenta helt plötsligt ska bli färdig. / Har du något speciellt citat? ”Hilf mir fliegen" eller typ "Haters gonna hate". / Vad lever du på? Jorden? Haha. / Vad gör du om 5 år? Jag jobbar förhoppningsvis som förskollärare, har ett fast jobb, fin lägenhet tillsammans med den jag älskar och har det skitbra. / Vad är din högsta dröm? Jag vill bli rik och åka iväg på TH äventyr. Och såklart även spara och resa med mina nära och kära. Sen hoppas jag att alla jag känner håller sig friska och krya hela livet och lever ett underbart liv. / Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? Alla resor, fina minnen framför TH, underbara minnen med mina nära och kära.


Postat av: Rebecka // 2011-05-31 · 18:49:32

Min älskade bästa vän, du vet om att du är världens finaste va? <3

Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ] // 2011-05-31 · 19:07:19

Rebecka: Fina underbara vän. DU är bäst! Jag älskar dig till månen och tillbaka igen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback