It's been a long time

2011-11-15 · 21:17:45

Jag har precis tittat klart på "P.s I love you" , och herregud.. Jag är så jäkla svag för sånna här filmer eftersom jag alltid lever mig in och tänker på mina nära och kära. Hur jag skulle känna och må, åååå fy nej mes-Ida nu måste jag komma in på andra bättre roligare tankar, haha. Försökte få hit Jonas men han orkade inte åka, vilket jag förstår! saknar dig varje sekund jag inte är med dig!! .

Bilder från imorse.


Postat av: Anonym // 2011-11-16 · 10:10:34

Godmorgon :) ! Tack för din kommentar i min blogg :) ! Jag hoppas att allt är bra med dig :D ! Ska du hitta på något kul idag?



Kramar Bea

Postat av: sanna // 2011-11-18 · 22:15:47

Åhh visst är den filmen bra :) kan kolla på hur många gånger som helst..

Postat av: Emelie // 2011-11-20 · 00:57:11

Åhh den filmen är så himmla romantiskt bra! Jag är svag för den filmen :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback