Björn Axén Deep Repair Conditioner

2011-10-01 · 20:13:32
Mitt hår är ett enda stort kaos. Torrt, slitet och livlöst! Igår när jag shoppade loss lite för mina rabattkoder från Nelly.com så klickade jag bland annat hem den här produkten ifrån Björn Axén. Den är speciellt framtagen för att kunna vårda ett torrt hår så jag hoppas att den hjälper.

Finns att köpa på bland annat Eleven, Nelly eller på olika frisörsalonger.

http://images.bubbleroom.se/data/product/thumb-600/deep_repair_conditioner_1959.jpg


Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet! // 2011-10-01 · 20:53:06

sv: Ja det ska jag absolut göra! :D

kram

Postat av: Bella,ung mamma // 2011-10-01 · 21:59:31

Den är skitbra!!! :D Jag hade den förut, luktar JÄTTEGOTT och är super!

Finns även på vissa Apotek och Åhléns :)

Puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback