En molnig söndag i oktober

2011-10-30 · 14:49:45

Hej hej hej hej hej! Jag har haft en liten blogg paus i helgen eftersom att jag har haft fullt upp med kalas för Jonas mamma, förskylning osv. Snart (eller okej, om typ 2 timmar) ska vi åka till Jonas syster och hennes man på middag, myspys! Imorgon blir det jobb igen om min förskylning inte utvecklas till feber, haha. Hoppas inte!! Jag var btw i stan i torsdags och skulle köpa utklädningskläder till jobbet där jag tänkt klä ut mig till katt, hur som helst så skulle jag då till Buttericks och köpa katt öron men det var en jävla kö på typ halv Drottninggatan för att ens komma in i butiken.. WHAT LIKSOM?? Jag behöver mina kattöron!!


Postat av: jennifer Jensan larsson ♡ // 2011-10-30 · 15:33:20

beställ på deras hemsida, snabb leverans 1-4 dagar.. http://buttericks.se

lycka till :D

Postat av: EMMAS! // 2011-11-02 · 14:47:36

okeej jag snodde denna bilden :D lägger upp ett tidsinställt nu =) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback