Grötmorgon innan jobb

2011-10-31 · 07:17:29

Just nu sitter jag framför TVn och tittar på vakna med the voice samtidigt som jag äter min havregrynsgröt. Igårkväll tänkte jag att jag skulle göra en videoblogg nu på morgonen, men näää ni kommer inte höra vad jag säger eftersom jag är så himla förskyld, haha! Vad ska ni göra idag?


Postat av: Anonym // 2011-10-31 · 09:46:26

Hejsan! :) Har du haft en bra helg med mycket halloweenkänsla?



Tänkte bara tipsa om att jag nu har startat en tävling där man kan vinna 2 mysiga spalampor att ha i badkaret/duschen! Väldigt mysigt nu till hösten och det vore superduperkul om du ville vara med och tävla! :)



http://lindshe.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-2-spalampor-fran-smartasakerse.html#comment

Postat av: Julia // 2011-10-31 · 13:12:10

Avslutas onepiecetävlingen idag eller kommer vinnarna upp på bloggen idag? Tacksam för svar! :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback