Underbara lördag

2011-10-22 · 11:11:50
Riktigt dålig uppdatering men den här veckan har jag verkligen haft fullt upp. Det har varit mycket kvällstimmar på jobbet vilket har gjort så att bloggen fått ta den smällen. Men nu är jag tillbaka! Bättre än någonsin ;). I veckan kommer jag starta två stycken nya tävlingar (som jag vet än så länge iallafall), så håll utkik! Ska snart iväg till farmor och farfar och äta lunch med min kusin Elin, myspys! Efter det åker jag in till stan och träffar Rebecka. Bra dag helt enkelt! Vad ska ni göra idag?


Postat av: Carolina // 2011-10-22 · 14:56:23

SV: Dom mejlade mig från blogkeen och bjöd in mig till deras sida och skickade då också presenten när jag sa att jag kunde tänka mig att ge blogkeen en chans :)

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg! // 2011-10-22 · 18:07:34

Allt bra idag? :)



Kika gärna bland mina tävlingar!

http://smnmode.blogg.se/category/tavlingar.html

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg! // 2011-10-22 · 19:52:37

jo det är bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback