Värt att tänka på för alla mascara användare

2011-10-06 · 14:33:13
Ett enkelt tips som många som använder mascara gör fel (även jag innan jag läste det här för några år sen). Dutta av den överflödiga lilla "klicken" som oftast hamnar längst fram på borsten. MEN nu till det lilla kruxet - dutta/dra inte bort mer. De flesta gör fel då de (när de t.ex. köpt en ny mascara) drar bort mascara med hjälp av tubkanten. Dock är det viktigt att tänka på att detta kan skada din borsta och dessutom så är tubhålet på mascaran till för att dra av så mycket mascara som behövs och resten ska alltså vara kvar på borsten för att få det bästa resultatet.

http://2.bp.blogspot.com/-Ox3QIlsNmms/TVPLuNbw2oI/AAAAAAAAADU/7HE_muSH0Aw/s1600/skindeepblogg_fransar_mascara_51154093.jpghttp://2.bp.blogspot.com/-Ox3QIlsNmms/TVPLuNbw2oI/AAAAAAAAADU/7HE_muSH0Aw/s1600/skindeepblogg_fransar_mascara_51154093.jpg

Postat av: jennie // 2011-10-06 · 14:51:59

ojj då gör jag nog fel ://

Postat av: adriana // 2011-10-06 · 19:04:59

Vilka bra tips du ger! :)

Postat av: JOSEFINE LÖWENDAHL - vinn hörlurar ifrån Whydah gally eller en mysig inOne! // 2011-10-06 · 19:25:50

Gillar du att lyssna på musik eller gillar musik överhuvud taget? Då ska du absolut vara med i min tävling! Jag lottar ut ett par valfria hörlurar ifrån Whydah Gally för max 1000:-. Jag kommer även snart att lotta ut en inOne(onpiece) i deras nya höst modell. Jag har själv en sådan och den är såå snygg och super mysig, perfekt nu inför hösten/vintern! Men ta och var med i min tävling, vem vet det är kanske du som vinner?



p.s Tack för det tipset, då har jag gjort fel i flera år, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback