Ja, TH är fortfarande mina favoriter

2012-02-01 · 20:06:31
Svar: självklart gör jag det. Jag har lyssnat på de sen 2005 så det finns inte mycket och säkert ingenting som kan få mig att sluta gilla de och deras musik. De kommer alltid vara speciella för mig och vara mina favoriter. Jag har träffat så oltroligt många fina vänner genom det här bandet och det handlar så mycket mer än musk för mig.

Bjuder på en bild som jag tagit på Tom från Göteborg 2010. (Det är min gamla blogg som är taggad.)

Postat av: maja // 2012-02-01 · 21:10:41

Hej! Jag har gjort en ny blogg som heter http://myheartz.blogg.se/ du kan ju kolla på den om du har lust! Jag har skrivit om din blogg i den!! Jag bloggar inte så mmycket på majaazz.blogg.se längre men hejdå! Tacksam för svar

Postat av: elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥ // 2012-02-01 · 21:25:18

Sv:Okej inte mycket:D

Allt bra?:)

Postat av: beccis // 2012-02-01 · 21:28:34

svar: åh tack! :D ja, det är mitt riktiga hår, har sparat länge men just nu är det sjukt slitet haha. :)

Postat av: Felicia Falk // 2012-02-01 · 21:39:51

Men guuuud! Gick in på din gamla blogg, där stod det att du fyller år den 6 september, gick in på din facebook och där stod det också! Är det sant?! Isåfall, riktigt coolt! Jag fyller år samma dag, fast är dock född 6 år senare än dig! ;) Fett coolt att vi fyller år på samma dag isåfall! Hoppas jag inte nu förstör dina födelsedagar framöver genom att jag fyller år samma dag! Hehe, dessutom älskar jag din blogg! Puss&Kram! :)<3

Postat av: DAISY // 2012-02-01 · 22:40:49

Åh gud vad snäll du är, TACK så hemskt mycket! Kan lova att den klädseln var supermysig också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback