Pantene Youth Protect 7

2014-02-20 · 07:20:00

Ni har säkert sett på reklam på tv att Pantene nu släpper en helt ny anti-aging serie ~ Youth Protect 7 förebygger hårets ålderstecken, samt ger ett starkt och ungdomligt hår igen. Serien ökar fylligheten, ger strålande glans och lyster, slätar ut frissigheter och ostyriga grå strån, återfuktar och reparerar skador, skyddar kluvna hårtoppar och förutom det stärker de även håret mot håravfall och brutna hårstrån. Skulle ni vilja vara en utav de första att pröva serien? Kommentera så kanske vi startar en grym tävling!

♥ ♥ ♥ ♥

Postat av: Michelle - mamma till Leona // 2014-02-20 · 20:24:44

Jag skulle gärna vilja vara en av dom som får testa :)

Postat av: Lotta // 2014-02-21 · 01:15:12

Skulle verkligen behöva detta till mitt hår just nu som är katastrof. :-P

Postat av: Marie // 2014-02-21 · 08:35:00

Jaaa, jag vill testa eftersom jag inte riktigt klassas själv som ungdom så vill jag att håret ska få återuppleva ungdomen igen ;) !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback