Storm

2011-04-07 · 20:21:59
HEEEEERREGUUUD VAD DET BLÅSER! Jag blåser typ iväg om jag står sitlla.. Det är helt sinnessjukt. Stod ute och väntade på att Mattias skulle hämta mig och fick typ 5 vaglar i vardera öga för att det blåse så mycket, hahhaa. Nej men det kanske var en liten överdift men ni fattar vad jag menar.

Iallafall var jag på en supertråkig föreläsning idag. Man hörde ingenting av vad han sa osv. Sen åkte jag och åt med Michaela, Madde och Maddes kompis på Sandys, mumma. Efter det bar det av till mitt gamla jobb och träffa kollegorna och barnen. Åh vad jag har saknat dom!! Var jätte roligt att se alla igen, och herregud vad barnen har växt. Snuttisarna!

Har precis deklarerat färdigt så nu ska jag sätta mig och titta på TV. Är ledig imorgon ;) lyllo mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback