aj, aj, aj

2011-02-03 · 11:08:52

Godmorgon på er :).

Har precis fixat mig lite och ska snart gå ner till bussen för att åka till skolan på en föreläsning. Hoppas att man får ut någonting av den.. Efter den ska vi sitta kvar lite i gruppen och skriva klart en uppgift. Har fortfarande skitont i min rygg och ner i benet, så jag funderat på att ringa vårdcentralen, har ju haft ont i 2 veckor idag, uscha. Ramlade till lite här hemma nyss och nu värker det som bara den.. fyfan.

En liten roligare grej är ju att jag och Rebecka har bokat flygbiljetterna nu till Tyskland! Woho. Så nu är allting bokat och klart, wiiihoo. Längtar som fan.

Vi hörs sen, pussss


Postat av: Lotta // 2011-02-03 · 17:03:25

Hej du du har inte ork lust och tid att hjälpa mig fixa min blogg lite =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback