Hårförlängningar

2011-02-13 · 16:02:25
Någon ville se hur jag färgar mina hårförlängningar så de ser så verkligt ut. så jag snodde helt enkelt hela inläget ifrån min gamla blogg, pappasguldkort, där jag beskrev hur jag gjorde senare gången jag färgade det.

1. Applicera i hårfärgen i håret. Ta en i taget och börja enda uppe vid clipsen. Låt verka så länge som det står på förpackningen.


2. När tiden är inne för utsköljningen så skölj ut ordentligt och noga.


3. Använd efterbehandlingen som man får med i förpackningen man köper. Låt verka ca 5-10 min. Skölj ut!


4. Handdukstorka håret lite så att det är lite fuktigt.


5. Sen är det dags för föningen. Borsta ut håret ordentligt och ha i värmeskyddspray. Föna sedan noga på låg värme.


(6. I mitt fal använder jag Loréal som värmeskydd..)


7. Voila! KLART .

Postat av: Moa // 2011-02-13 · 20:22:15

Just nu är jag gästbloggare på http://elicie.blogg.se/ bara därför tänkte jag ha en frågestund.

alla frågor är välkomna!

http://elicie.blogg.se/2011/february/gastblogg-fragestund.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback