hektisk dag!

2011-02-14 · 15:20:44

Shit vilken morgon. Fyfan! Jag vaknade klockan 8 och gick upp och tvättade håret och fixade mig och allt så jag skulle hinna till Slussen och möta tjejerna kl 10:50. Väl i Slussen så är Jennifer försenad för hon sitter fast på tåget pga Citybanan eller nåt och har suttit där as länge. Emelie svarade inte i telefonen och efter typ 20 desperata försök att få tag på henne så säger hon att hon är i gullmars, 30 minuter försenad. Vi möts upp i Slussen och ska ta tunnelbanan till Universitetet men då har de stängt av hela tunnelbanelinjerna ifrån slussen och fram till stan.. Så vi satt fast i typ 10 minuter och eftersom att Emelie inte skrivit ut sitt så var vi tvugna att åka till skolan först.. Väl där, funkar inte det heller eftersom att skolans datorer är keffa och bara har wordpad.

Klockan slår 12:00. Och då ska det vara inne! Jag står med mitt i väskan, och ändå har jag inte lämnat in det.. Pang så fick jag migrän, bara högg till och sen får jag springa till Jennifer som kommit fram till Universitetet för att ta en buss till Frescati Hage (som våran skola heter nu, de håller på och flyttar). Vi är framme 12:24 och då har våran lärare precis gått. Som tur är så fick vi lämna i hennes fack där! FYFAN. Migränen sitter fortfarande i och jag ska gå och lägga mig..

Glad alla 's dag på er.

Förstår inte grejen med min hand idag?!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback