kommer.inte.på.en.rubrik.se

2011-02-03 · 23:33:37

PUUUUUUUUH. Nu ger jag upp pluggningen för idag! Jag är helt slut och ser typ dubbelt, men jag är nöjd - I think. Ska lägga mig i sängen med min baby nu och ta en lång jävla sovmorgon, hahah. För det är jag tametusan värd! Imorgon kommer Kim och Sofia hem till oss på middag så idag var vi och handlade mat :), imorgon blire systemet och om jag hinner ska jag lämna tillbaka lite grejer ifrån Gina tricot som jag köpte igår.

Idag hade vi föreläsning i skolan. Mötte upp Madde och Jennifer vid tuben och så gick vi tillsammans till salen! Trodde att det skulle bli en bra föreläsning men hela dagen kändes typ bortkastad. Föreläsaren skule prata i 2 timmar, men eftersom att hon var sjuk så avbröt hon typ efter 1 timme och stressläste under hela föreläsningen.. Så man hann inte ens med och anteckna. Jag saknade min dator som fan då eftersom att jag fick skrivkramp :( haha. Hoppas att den kommer snart! Imorgon är jag iallafall ledig, wiiihoo!

Jaja, nu ska jag gosa med min finis. Pusssssssss!

Såg att Anna hade lagt upp en söt bild på oss på hennes blogg, så jag härmar henne, haha. Miss you my love.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback