tänk om man kunde va lika smart som einstein

2011-02-01 · 14:22:51

Nu är jag äntligen klar med uppgiften jag fick ifrån min seminarielärare. Ska snart åka in till stan och möta upp Jonas, sen blir det att åka he moch sova där! Imorgon ska jag och min grupp nämnligen till mammas jobb (och mitt förra jobb dårå) och interjuva en på mammas avdelning. Vi har kommit på en massa frågor som vi ska ställa om verksamheten och så.. Och eftersom att det är närmre till jobbet hemifrån mig, än här ute i Nacka, så sover jag hemma inatt :). Vi ska äta tacos! Tjoho, my favourite.

Sitter och tittar lite på Nelly och H&M. Är i behov av att ha en tröja, t-shirts och lite mer.. Men efter helgens storshoppande så har jag faktiskt egentligen inte råd, haha. Får väl se vad det blir och om jag hittar någon tröja jag verkligen fastnar för, kan jag säkert inte låta bli att köpa den :).

Längtar till fredag!
Pusssssssssen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback