Ännu ett jobbigt val

2011-01-09 · 17:13:37
Imorgon ska jag köpa friskis och svettis kort! Otroligt skönt att äntligen komma igång med träningen som jag velat få igång i ca ett halvår. Har ju dock inte gått med migränen jag haft under en lång period.. Men nu hoppas jag att jag ska få en ny start efter de behandlingar jag har gått igenom.

Mitt mål med träningen är att få en mer sund kropp. Bort med fettet jag har på magen (valkar och kärlekshandtag osv) för att göra plats för lite magrutor och kondition, haha. Dessutom vill jag gå ner 5 kg! Men där är det lite knivigt..

Går jag ner 5 kg, försvinner de bröst jag har. Och går jag inte ner - har jag kvar magen istället.

Tjock vs. Bröst?!?!?!
Vet inte riktigt vad jag ska välja..



Postat av: Rebecka // 2011-01-09 · 22:43:50

Ida, du är inte tjock, lite dumt att uttrycka dig så när det finns de som faktiskt är tjocka och överviktiga. Förstår att du kanske känner så eftersom du har varit smalare, men du är definitivt inte tjock, det får du inte tro!

Förhoppningsvis så försvinner bara det du har på magen och inte brösten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback