do you need yo go?

2011-01-26 · 21:42:36
idag har jag varit hemma hos älskade farmor och farfar. Mattias skulle dit för att han ville ha hjälp med matten han håller på med i skolan just nu. farfar är ju gammal mattelärare ;) haha. as bra! vi fick lunch och så fikade vi. superhärligt :D blev ingen stan med Rebecka idag tyvärr, men antagligen i helgen. wooooohoo!

fick mig en glad överraskning när jag gick in och tittade hur mycket pengar jag hade på kontot! det visade 13.000. wow liksom!??!?! så mycket har jag inte fått i lön i hela mitt liv.. 12.000 ifrån csn och 1300 ifrån jobbet. plus att mamma & pappa är skyldiga mig 600, Hanna är skyldig mig 700 och Rebecka är skyldig mig ca 800. helt okej liksom ;) därför tänkte jag ta mig en tripp till Nacka Forum i helgen eftersom att jag och Jonas ändå bor i Nacka från och med imorgon. lägenheten vi bor i ligger precis där och det tar typ 10 minuter att gå eftersom det är uppförsbacke, haha.. jag tror till och med att man kan se Nacka Forum ifrån fönstret ;)

jaja, nu ska jag sova snart! imorgon blir det skola mellan 10-13. + lite grupparbete efter.. så jag har räknat med att vi är klara kl 16 ungefär. hoppas dock att det blir tidigare!

puuuuuuusssssss.
mamma & pappa, ni är bäst. jag älskar er!


Postat av: madde // 2011-01-27 · 07:37:24

vaaa, lyllos dig da. jag har bara fått lön, inte mitt studie bidrag än :P haha :D!

Postat av: madde // 2011-01-28 · 16:27:01

ingen aning, snackade med min syrra hon sa att man ska få de på måndag. så hoppas de!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback