ischias nerv

2011-01-20 · 22:30:00
AAAAAAAAAAJ. jag har så jäkla ont i min ischias nerv på vänster sida. det bara värker upp i ryggen och ner i benen när jag går. usch, usch usch! inte nog med det har jag ont i halsen också :( men det MÅSTE MÅSTE MÅSTE gå bort tills imorgon när jag ska träna med Rebecka!!!!

idag har jag iallafall varit på föreläsning i skolan som sagt. det var intressant,  men jag blev så hungrig och trött på slutet + att stolarna var sjukt hårda så jag fick as ont i rumpan, hahaha. men 3 timmar gick fort och efter det gick jag till Jonas som var alldeles i närheten så åkte vi hem till hans syster och hennes man och åt middag och så :).

imorgon ska vi träffas i våra SA'n (student arbetslagen) och skriva en såkallad logg. hoppas att det går bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback