vanlig ryggvärk eller diskbråck?

2011-01-24 · 17:03:42
hej alla mina finisar!

nu är jag hemma ifrån skolan :) blev inget stan med Jossan idag tyvärr. det var en häst som hade tagit sönder ett staket så hon behövde hjälpa till med det + att jag har så ont i min rygg så jag håller på att avlida. funderar på att ringa vårdcentralen för att se vad de säger! läste lite igår om att det kunde vara diskbråck?! saaay what liksom? varför utsätts jag för allt det här? njurbäckeninflammtion, diskbråck. och jag är bara 20 år. kanske ska byta levnadssätt? ;) haha.

i skolan diskuterade vi lite om olika frågor som vi hade läst i boken. det var jätteintressant och roligt :). nu ska jag lägga mig i badet och hålla tummarna för att min ryggvärk går över. förhoppningsvis orkar jag gå och handla sen.

pusssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback