you've been dead before

2011-01-31 · 18:30:41

heeej!

jag mår mycket bättre nu :). åkte till skolan på eftermiddagen och det var fan tur, haha. fick en massa råd om hur man skulle skriva sin examinations uppgift. först trodde jag att hela min grej var helt jävla fel, men som tur var hade jag gjort rätt :D. eller ja, det vet jag ju inte riktigt förns jag lämnat in den. är skiträdd för att få IG, uschaa.

nu har jag och Jonas precis ätit middag och han ligger i badet.. jag är så mätt att jag mår illaa, haha. men om typ 1½ timme börjar Familjen Annorlunda och direkt efter det är det Spårlöst. och imorgon är jag ledig, kan det bli bättre? haha.

btw, måste säga att Madde är världens ängel! tack


Postat av: madde // 2011-01-31 · 18:38:13

gulle du <3!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback