Grattis till världens finaste kille!

2011-07-14 · 09:57:54
Har typ inte kunnat sova någonting inatt, utan vaknat stup i kvarten för att titta om jag fått nåt nytt sms eller fått nåt på facebook. Nu är han dock född. Finare får man leta efter och jag är säker på att han kommer få en grym uppväxt med sånna föräldrar som han har :)! Jag kan inte fatta det. Jag blev så glad imorse när jag vaknade och såg bilden på eran guldklimp :)! Du är en riktig kämpe, Bella. Vill inte lägga ut nån bild på honom eftersom jag inte frågat om lov, så ni får nöja er med en bild ifrån google, haha. Stort grattis Bella och Henrik till eran skatt :) Hörs säkert senare!

 Desktop Wallpaper-s > Miscellaneous > Newborn Baby Care


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback