Update

2011-07-10 · 15:33:32

Jag är så sugig på att uppdatera, haha. Men jag har verkligen fullt upp med att städa upp och tvätta lakan som katterna kissar, bajsar och kräks ner. Så jag har helt enkelt haft fullt upp direkt när jag kommit hem ifrån jobbet. Just nu sitter jag och fifflar lite med min spellista på Spotify som jag tänkte att ni skulle få ta del av senare :). Det är en blandlista, men jag berättar mer senare när den är färdig. Dessutom blir det kanske lite utlottning av skönhetsprodukter och blobbis så fort jag får tid. Hoppas att allt är bra med er iallafall. P&K!

Vackra Grekland förra året :)


Postat av: linda // 2011-07-11 · 21:06:58

Nä det finns en hel del fans här nu! ;)

Jag var inte där tyvärr!

Postat av: linda // 2011-07-13 · 02:04:43

Okej! :) Ja, det har nog blivit flera sedan de varit i Sverige! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback