Schools out for summer

2011-06-01 · 18:18:29
Ja. Jävlar vad jag är grym helt enkelt! Har skrivit klart min tenta nu och skickat in den. Det sista för terminen också! En termin avklarad nu då. Shit vad det har gått snabbt, och vad mycket jag har lärt mig. Jag har blivit mycket mer självständig och litar mer på mig själv nu när jag skriver, om jag jämför med de tidigare arbeterna. Dessutom har jag under tidens gång förstått vad det är jag ska göra. Det här känns helt rätt och inget ska få komma i min väg för det här :). Nästa termin börjar 29 augusti, men nu är det sommarlov som gäller fram tills dess! Lillebrors student, Cypernresa, jobb och massa mer roligt. Woop woop. LATER!

School's out - Rock Feast

Såhär glad och lättad känner jag mig nu! Bilden är ifrån Gelsenkirchen 2006.

Postat av: anna // 2012-03-05 · 10:10:01

pluggar du till lärare :)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback