Tattoos

2011-06-20 · 10:42:44
Idag skulle jag egentligen ha träffat Rebecka och gått till East på söder och tittat tatueringar osv. Vi ska göra en samtidigt när båda har pengar. Dock har jag inte riktigt kunnat välja ut vad jag vill skriva (för ja, jag vill ha en text). Jag vill däremot inte avslöja för mycket eftersom att det finns folk som tar efter allt man gör, så jag låter det bli osagt vad och vart den ska hamna. Här är iallafall lite inspiration jag hittade på Wehearit.

Edit: Nu har jag valt text och vet nästan precis vart jag vill sätta den!


Black-heart-love-tan-tattoo-text-favim.com-59874_large
Beatles-runawaylove.blogg.no-tattoo-text-typography-favim.com-60387_large
Brunette-girl-heart-i-carry-your-heart-photography-shoulder-favim.com-59097_large
Tumblr_lgw4rmbktq1qev1hdo1_500_large_large

Postat av: ' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet // 2011-06-20 · 11:42:33

snygga!! vill också ha en tatuering på handleden tror jag hehe :)



Ja, alltså bill ser ut som en MAN! haha

Postat av: Johanna // 2011-06-22 · 12:17:11

Tatuering vid nyckelbenet är så jäkla snyggt!

Postat av: Elin // 2011-06-22 · 21:45:31

Gjorde min under nyckelbenet för någon månad sen, är grymt nöjd med den! Dock tycker jag att det är snyggare när texten sitter rakt och en bit nedanför nyckelbenet, istället för att följa nyckelbenets form (bara för att jag gjorde en sån, haha)



Lycka till med valet av tatuering, gör den hos en duktig tatuerare så kommer du definitivt inte ångra dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback