Åh nåt stort på gång

2011-06-08 · 23:18:24
Det har varit en riktigt storstädardag idag hemma hos oss. Både inomhus och utomhus! Hela eftermiddagen har i stort sett bestått av städning och rensning, haha. Nu är allting iallafall färdigt inför imorgon och jag ska gå och lägga mig strax. Tänkte slänga upp lite bilder på mitt rum som det såg ut innan och en efter bild + min skogarderob som jag rensade, hehe. Night!

Innan!

Efter!



Packad och klar till Cypern.

Två stycken papperspåsar fulla med skor jag aldrig använder ;) haha. Skönt!

Min skohylla just nu, woop.

Postat av: ' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik // 2011-06-09 · 08:04:47

DUktigt! :D



nej, jag försöker tänka positivt men det är lättare sagt än gjort ;) Jag lever än iallafall haha, kram :)

Postat av: Emelie // 2011-06-09 · 20:56:58

Snyggt det blev! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback