You let me drink

2011-06-06 · 22:18:46
Händelserik helg, minst sagt. Därför har jag inte haft tid att sitta och nörda mig framför datorn, höhö. Helgen började ju i torsdags den här veckan eftersom alla var lediga på fredagen. Under torsdags kvällen mötte jag upp Rebecka och hennes underbara familj i Kungsträdgården där de var "Smaka på Stockholm". Vi gick runt där ett tag och åt en massa god mat innan det blev dags att rulla hem till familjen. Jag och Rebecka gick direkt till lägenheten och tittade på våra boys hela natten plus en massa snack :). Välbehövlig kväll! På fredagen vaknade vi vid tolv och gick upp för att äta frullis och sola på deras balkong! As skönt väder och lite bruna blev vi minnsann. Haha! Efter någon timme kom Jonas och hämtade mig för att vi skulle köra Anna och Nico till Bromma flygplats för att vara kattvakter och bo tillsammans för helgen, wiiho. Kvällen slutade hemma hos Sofia och Kim med fotboll och alkohol. I lördags gjorde vi ingenting speciellt men på kvällen följde jag med Sofia på en utav hennes vänners födelsedagsfester, mys. Bilder kommer när blogg.se och min dator vill sammarbeta igen. Btw, fan vilka patetiska människor det finns :) P&K!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback