Fast and Furious

2011-05-04 · 18:54:11
Jagärsåjävlasugigpåattuppdatera.se, helt sjukt jöö. Har iallafall precis bokat biljetter till Fast & Furious 5 till mig och baby på Heron City och ska åka om nån timme! Vi har ju tittat på alla andra filmerna, så varför ska vi inte se den här liksom? Och speciellt roligt eftersom att den hade premiär idag. Imorgon är jag dessutom ledig! Kan inte bli bättre. Nej nu ska jag hoppa in i duschen dårå så jag är färdig när Jonas hämtar mig, or I die.

Bjussar er på en bild på mammas presenter! Otroligt bra webbcam bild också med skitbra kvalitet & ljusstyrka. Pusseli


Postat av: ' eemmaaj ' Saveu ♥ // 2011-05-04 · 20:16:19

jaha bra ju :) det pendlar.. men 200-300 är normalt iaf :)uppdaterar jag dåligt ligger det bara runt 100.

Postat av: lovisa // 2011-05-05 · 09:24:51

vvHej vad ska du hitta på denna torsdag?:)



Ville bara tipsa dig om en tävling jag har där du kan vinna en helt valfri vara från www.brandsinfashion.com

du kan välja allt mellan badmode,skor,väskor,smycken,jackor,plånböcker och mycket mer! av märken som chanel,dior,ed hardy mm.

Är du nyfiken på tävlingen?

klicka här så kommer du till inlägget:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

Postat av: Sigrid // 2011-05-07 · 15:39:07

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback