Hair of Ladylee

2011-10-09 · 14:19:31
Ni som har följt min blogg ett tag vet att jag fått hem hårförlängningar från världens bästa sida för oss hårälskare. Nämligen Hair of Ladylee. Jag tänkte visa er resultatet hur det blev, före och efter, nu när håret är klippt! :) Förresten, använder ni min unika rabattkod "GLITTER" i kassan så får ni 10% rabatt - jag lovar att ni inte kommer att ångra er. De här håret är de absolut bästa jag någonsin har testat då de är såkallat äkta och handgjort remyhår som betyder att varje hårstå är rättvänt och alltså trasselfritt. För naturligt resultat, köp ditt hår på Hair of Ladylee! Tack åter igen gulliga Isabell.


Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det <3 // 2011-10-09 · 16:11:19

Jättefint =). Vill göra något med mitt dumma och tråkiga hår också, men har alldeles för kort :( Kram

Postat av: jennie // 2011-10-09 · 16:33:29

fin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback