LdB bronze tinted daycream

2011-10-22 · 21:01:31
Ett måste i min sminkväska är den här bronze tinted daycream från. Produkten gör huden jämn, ger lyster och en bronzaktig färg som håller hela dagen. Jag sätter alltid på mig den här på morgonen och känner mig genast fräshare och piggare. Ett tips till er i höstmörkret! :) finns att köpa på bland annat Kicks för under femtiolappen. (Min kräm på bilden, dock en väldigt dålig bild! Men man ser väl att den är väl använd? haha)


Postat av: EMMAS! // 2011-10-23 · 00:11:03

hehe okej :) men nu ska jag sova :D godnatt :)

Postat av: johanna // 2011-10-23 · 15:44:28

är det typ som bus? tycker de är fult ja;o haha

Postat av: elin leijon, professionell diplomerad makeupartist // 2011-10-23 · 15:53:54

Nä den finns inte att köpa på kicks:)haha.. bara på webshop ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback