Dagens

2011-09-17 · 12:39:49
Godmorgon finisar! :) jag sitter här färdigfixat och väntar på att gästerna ska komma. Vi ska nämligen fira min moster som fyller 31 år idag. Japp, prick 10 år äldre än mig ;) så inte alls så stod skillnad. Sen kommer mormor, mormors syster och såklart min lill-kusin. Myspys!

Det är så himla roligt att så många är med och tävlar också! Blir lika glad varje gång jag får en ny kommentar (självklart andra kommentarer också.) Äntligen får jag chansen att ge något till er fina läsare.

Dagens enkla sminkning - Foundation - E.l.f. Flawless finish foundation / Puder - E.l.f. HD powder / Ögonbrynspenna - H&M / Ögonskugga - Queens and shadows 88 neutral palett / Rouge - ID bareMinerals.


Outfit - Mysig tröja - Bikbok / Leggings - Gina tricot / Skärp - Vero moda.



Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer // 2011-09-17 · 15:27:20

så fin du är!!



kram!

//Anna

driver webshoppen Avanna

snygga linnen tshirts magtröjor tygkassar mm

www.avanna.se

Postat av: tilde ♥ // 2011-09-17 · 16:33:20

Hej, vad gör du idag? :)

Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom! // 2011-09-17 · 17:00:11

Hej jag heter Joanna är är 23 år.

När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.

Så besök gärna min blogg:)

kram

Postat av: ida // 2011-09-17 · 18:09:00

Skulle du vilja ha ett plagg färdigsytt och klart hem till dig som du själv designat? :D

Funderar på att ha en sådan tävling, du får gärna säga vad du tycker!

kram

Postat av: ida // 2011-09-17 · 18:19:52

sv. jag har sytt ända sen trean både i skolan och på fritid , kan väl inte säga att ja är bäst i världen på det. Men jag vet alla metoder och syr noggrant!:)

Och vid risk att personen inte skulle vara nöjd så gör jag det gratis nu i början!:)

Postat av: ida // 2011-09-17 · 18:22:00

sv: haha ja tror nog du också är duktig! :D

Postat av: M* // 2011-09-17 · 19:26:43

- fina bilder!

Postat av: Ina // 2011-09-18 · 12:54:54

Gillar din stickade tröja!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback