Egen domän [FLAVOURED.se]

2011-09-21 · 11:52:01
Sådär då! Som rubriken lyder så har jag alltså fixat en egen doman (äntligen!) och det är alltså FLAVOURED.se som gäller från och med nu. I och med det här kommer grymma samarbeten att startas så håll ögonen öppna :). Jag vet dock inte hur det är med att man fortarande kan söka på flavoured.blogg.se (?) någon som kan svara på det? Tror att den adressen slutar att upphöra inom någon dag, så kom ihåg - FLAVOURED.se it is!

Snart ska jag in till stan och träffa den här pinglan, så jag svarar på alla era kommentarer senare i eftermiddag/kväll.



Postat av: Gabbe // 2011-09-21 · 12:04:36

sweet ^^

Postat av: Nathalié // 2011-09-21 · 14:40:22

Jag provade .blogg.se och det fungerade :). det hänvisar till .se :)

Postat av: Belinda // 2011-09-21 · 23:45:26

Jag tror att det kommer funka att söka på .blogg.se också, eftersom din blogg fortfarande ligger hostad där, eller? Det är väll fortfarande där du har konto liksom? :) Så länge du inte kör på annat bloggplattform så funkar nog .blogg.se, inte helt säker dock. ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback