Svar på tal: Mina ögonfransar

2011-09-06 · 15:00:00
Tidsinställt. Fick en fråga om mina ögonfransar för ett tag sedan. Någon sa att det var fejk och någon gav mig en komplimang! Jag vill iallafall skriva att det är helt naturliga och alltså mina. Jag tycker själv inte att jag har långa ögonfransar men om jag får "bygga upp" dom som jag har gjort här så blir de ju faktiskt ganska långa, hehe. Tack iallafall för komplimangen!

Jag kommer inte uppdatera speciellt mycket idag eftersom att jag fyller år som sagt. Blir lite tidsinställda inlägg och så där..

Postat av: linnea // 2011-09-06 · 15:34:41

- de är sådär med mig :) lust att följa varandra via bloglovin?

Postat av: ISABELLE // 2011-09-06 · 18:48:28

dom ser ju äkta ut :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback