What the fuck

2011-09-11 · 22:23:19
Back on track - I think. Mår lite bättre nu trots omständigheterna. Vill dock inte ta upp vad som hänt då det är alldeles för personligt.

Helgen har varit bra iallafall. Var ute igår med mina närmsta och firade min födelsedag, urkul såklart. Vi drog till Lobby som inte motsvarade alla förväntningar (de hade ju gjort om så stället var sjukt litet. Såg ut som en aula typ) GÅ IN TILL LOBBY!! Men tur då iallafall att jag hade så bra sällskap så vi hade roligt ändå. Idag vaknade jag upp i Jonas famn och sen åkte vi hem till mig där min lilla kusin på 9 månader var. Myste lite med honom i min säng medan jag fixade mig och sen åkte vi på söndagsmiddag deluxe - middag ute och bio - med Jonas syster och hennes man.

Bilderna får stå för resten! PUSS.










Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen! // 2011-09-12 · 00:06:02

Men då gumsan :(. Hoppas du blir bra snart & att det ordnar sig <3

Postat av: ida // 2011-09-12 · 08:36:02

ha en bra dag!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback