En till fråga

2012-04-02 · 15:19:00
Ida S frågade: Vilka/vilken parfym använder du?
svar: Just nu använder jag Flowerbomb by Viktor & Rolf som är en utav mina favoriter. Jag skrev om den för inte allt för länge sen så om du vill läsa mer om hur den doftar osv tycker jag att du ska klicka dig in här.

Ida S asked: Wich one/wich parfume do you use?
answer: Right now I use Flowerbomb by Viktor & Rolf, wich is one of my favourites. I wrote about it not a long time ago so if you want to read more about how it smells and so on, I think you should click on this link.


Postat av: malin // 2012-04-02 · 17:58:29

åh den där luktar gott :)

sv. visst är det :)

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! // 2012-04-02 · 19:49:40

Måste prova den :)

Postat av: Jullan Svensson - foto, vardag & inspiration // 2012-04-02 · 20:29:20

Hej där sötis !

Just nu har jag veckans blogg på min blogg, skulle uppskattas till tusen om du ville vara delaktig. LÄNK: http://svenssonjullan.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment



Kramar ♥



Sorry om du inte gillar sådant här !

Postat av: Mimi // 2012-04-03 · 17:00:04

Fin blogg! Hoppas du har det bra :)



Frågestund just nu på bloggen, fråga gärna på. Det skulle göra min dag! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback