Unna dig lyx i vintermörkret

2013-02-01 · 11:00:00

Nu i vintermörkret kan det ibland vara lite svårt att koppla av. Det är mycket man ska hinna med innan jul & nyår och många tankar som snurrar. Har jag hunnit köpa alla julklappar? Är all julmat färdighandlad? Är köttbullarna färdigrullade? Är den perfekta nyårsoutfiten köpt? Släpp alla tankar och slappna av, det behöver man ibland. Och kom ihåg, du är inte mer än människa. 
 

Postat av: johanna // 2012-12-03 · 12:31:27

Så mysigt!

Postat av: Mikxki // 2012-12-03 · 19:27:31

Riktigt härlig bild :)

Postat av: Linda // 2012-12-03 · 19:36:55

Bra tipser! Ibland glömmer man ju att koppla av så det är bra att komma ihåg att göra det nu och då :)

Sv: Hihi, det tycker jag också! Alltid lika kul att gå på konsert :)

Postat av: Tufwa // 2013-02-02 · 17:36:42

Hej! Jag heter Tufwa och äger bloggen Tufwa.devote.se och youtube kanalen "Tufwa". Jag undrar om du skulle vilja göra en "swap" med mig? Det är alltså att jag skickar ett paket till det med olika produkter och du skickar en paket till mig med olika produkter, vi bestämmer en budget och så. Ha det bra, kram!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback