Recension: The body shop super volume mascara

2012-02-15 · 20:08:22
Kommer ni ihåg den där mascaran från The body shop som jag berätta om för någon vecka sen? (länk till inlägget). Nu har jag äntligen tagit mig tid och testat den. Min första tanke när jag fick upp borsten var att den hade precis lagom mycket mascara på sig. Den var alltså inte sådär kladdig som vissa mascaror kan vara när de är nya. Även fast borsten kändes ganska klumpig så fungerade den bra och det kom lagom mycket mascara på fransarna som även blev snyggt separerade. Och visst ger den volym, men inte någon sån där jättestor skillnad än en "vanlig" mascara. Jag fick känslan att det är en helt okej vardagsmascara, men inte något mer märkvärdigt än så.

Resultatet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback