Midsommarafton

2012-06-22 · 13:18:20
Tanken var att jag skulle uppdatera via blogg.se appen idag och ikväll från mitt midsommarfirande.. Men tyvärr verkar appen inte fungera nu när nya blogg.se har kommit till alla så jag önskar er alla en fin midsommarafton idag! (Ni får en liten sneekpeak på min midsommarklänning!)

 
 

Postat av: Tufwa // 2012-06-22 · 17:25:54

Glad midsommar, ha en underbart fortsatt dag. Kram! <3

Svar: Tack detsamma!
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: IDAWA // 2012-06-23 · 11:01:38

sv: Ingen orsak! :)

Svar: :)
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: Sanna // 2012-06-24 · 00:13:21

Hej !
haft en bra midsommar ? vad gjorde du för något ?
Hoppas allt bra med dig !
kram

Svar: Ja det har jag! Vi var ett gäng som hade lite picknick där vi bor. Dudå? :}
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: Sanna // 2012-06-24 · 00:14:33

Hej !
haft en bra midsommar ? vad gjorde du för något ?
Hoppas allt bra med dig !
kram

Svar: Ja det har jag! Vi var ett gäng som hade lite picknick där vi bor. Dudå? :}
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback