En viktig del för ett snyggt sminkresultat..

2012-03-06 · 22:16:30
På förfrågan så visar jag upp hur jag tvättar mina sminkpenslar imorgon! En väldigt simpel metod, men dock väldigt viktig om du vill slippa orenheter och finnar i ditt ansikte.



Postat av: frida nyburg // 2012-03-07 · 07:54:12

är dom tokiga eller?



kram Frida

Postat av: anna // 2012-03-07 · 09:36:20

jo precis, känner också att när man pluggar har man inte ekonomi till att ha en egen lägenhet blir ju bara massa pengar man måste betala tillbaka så kan man bo hemma är la de bäst :)



åh tvätta penslar är ju as bra, minns första gången ja gjorde de det var mindre mysigt

Postat av: Sarah - Just nu pågår en tävling där du kan vinna ett presentkort värt 150kr // 2012-03-07 · 15:20:03

hej på dig!

ville bara tipsa om en grym tävling på min blogg där du kan vinna ett presentkorv värt 150 kr :) kika in och anmäl dig! Kramis



http://sarahceciliacollin.blogg.se/2012/march/tavlingen-kommer-tidigare-kunde-inte-halla-m.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback