Sätt ihop din egen goodiebag! (Läs reglerna noga)

2012-03-15 · 13:38:52
I samarbete med Elf cosmetics startar jag nu den här tävlingen där ni får chansen att sätta ihop er egen goodiebag. Välj ut dina fem favoriter av nedanstående storsäljare på studiolinjen och kommentera sedan vilka du vill vinna! För att vinna tävlingen ska du även: Gilla Elf cosmetics på facebook här, gilla min facebook fanpage här & här, lägga till mig på bloglovin & blogkeen här och här samt skriva ut vad totalsumman av dina fem utvalda produkter är. Tävlingen avslutas den 5 april.


Postat av: Ida // 2012-03-15 · 14:32:18

Jag är jättegärna med och tävlar! Jag har gillat överallt och totalsumman blev exakt 210 SEK. Produkterna jag vill ha är dessa:

Mineral infused face primer, glitter gloss, Contouring blush and powder, studio makeup mist and set, Body shimmer.

Postat av: Jennifer Lidström Eriksson // 2012-03-15 · 15:04:27

Jag är med och tävlar!! Gillat allt och följer dej överallt :)

Totala priset blev 210 kr.

Min Goodiebag består av:

Mineral Infused Face Primer, Translucent Matte Powder, Studio Makeup Mist & Set, Single Eyeshadow Teal, Shimmer Palette!

Postat av: anna // 2012-03-15 · 15:11:05

jag är med.

Jag är med :D! Har gjort allting man ska göra.



Skulle vilja vinna: Mineral Infused Face Primer, Blush and Bronzer compact, Studio Makeup mist & set,contour brush och shimmer palette allt detta går på: 210 :-

Postat av: ebba & isabella // 2012-03-15 · 15:39:08

vi är med och tävlar , vi har gillat överallt och det vi skulle vilja vinna är Mineral Infused Face Primer,Shimmer Palette, Body Shimmer , Translucent Matte Powder , Contour Brush :)

Postat av: ebba & isabella // 2012-03-15 · 15:39:44

vi glömde skriva total summan av detta i förra kommentaren men det är 210 kronor :)

Postat av: Julia // 2012-03-15 · 15:45:38

Hej jag är gärna med! Jag har gjort allt som krävs och eftersom jag är den människan som inte vet så jätte mycket om smink och vill att andra hjälper mig så låter jag dig välja iordning åt mig ifall jag vinner! Är kul att se vad andra tycker om och att få råd och hjälp! Kramar

Postat av: Emelie // 2012-03-15 · 15:51:53

Jag är absolut med! Jag gillar överallt sen tidigare. Summan blev: 185 SEK

Produkterna jag vill vinna: Translucent Matifying Powder, Glitter Gloss (i färgen: Twinkle pink), Single Eyeshadow (i färgen: Teal),Body Shimmer (i färgen: Golden glow), Contour Brush.



KRAM! :D

Postat av: Mollie Carlsson // 2012-03-15 · 16:36:50

Jag har lagt till/gillat över allt!



Totalsumman blev: 147 kr

Vilka produkter: Shimmer Palette, Glitter Gloss, Contouring Blush & Bronzing Powder och Translucent Matifying Powder.



Här har jag bloggat om tävlingen: http://molliecarlsson.blogg.se/2012/march/goodiebag.html

Postat av: Anja // 2012-03-15 · 16:46:21

Vill vinna Contour Brush, Mineral Infused Face Primer, Makeup Mist & Set, Shimmer Palette och Contouring Blush & Bronzing Powder.

Gillar deras sida på facebook, och båda dina! (Anja Håkanson)

Följer dig både på bloglovin och blogkeen redan.

Kostar sammanlagt 210 kr!



[email protected]

Postat av: josefine // 2012-03-15 · 17:14:26

Jag är jätte gärna med och tävla !



vill vinna : Studio Makeup Mist & Set, Mineral Infused Face Primer, Blush and Bronzer compact,Shimmer Palette och Single Eyeshadow Teal



Titta gärna in min bloogg ! <3

Postat av: Maja // 2012-03-15 · 17:15:40

Jag e med jag har gjort allt man ska jag har till och med skaffat bloggkeen!!! Jag skulle vilja ha

1. Mineral Infused Face Primer

2. Shimmer Palette

3. Contouring Blush & Bronzing Powder

4. Body Shimmer (i färgen: Golden glow)

5. Contour Brush

total summan e 176 om jag inte har räknat helt tokigt!!!

Postat av: Linda // 2012-03-15 · 17:49:20

jag är med & gjort allt man ska på fb heter jag @ Lindas Linnros

http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~145.htm i färgen teal) ca: 21 kr



http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~123.htm ca: 21 kr

http://www.eyeslipsface.co.uk/product.asp?prodID=139&currency=SEK

36 kr

http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~207.htm 36 kr

http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~417.htm

36

priset är ca 150 kr:D

Postat av: Annah // 2012-03-15 · 18:00:00

Jag har gillat allt och skulle vilja vinna Contour Brush, Mineral Infused Face Primer,Blush And Bronzer Compact,Translucent Matte Powder och Studio Makeup Mist & Set. De är värd totalt 210 kr :)Håller tummarna nu.

Postat av: Alice Asplund // 2012-03-15 · 18:06:25

Jag är med! :D

- Jag har gillat allt på facebook med namnet Alice Mellark Asplund

- Jag följer dig på bloglovin sedan tidigare

- Jag har tyvärr inte blogkeen men gillade istället inlägget på bloglovin som nr 2

- Jag skulle vilja vinna dessa fem saker: Contour Brush, Mineral Infused Face Primer, Contouring Blush & Bronzing Powder, Translucent Matifying Powder, Makeup Mist & Set.

- Totalsumman: 210:-

Och nu är det bara att hålla tummarna ;).

Postat av: Anonym // 2012-03-15 · 18:14:09

Hej!

Nu har jag dragit vinnaren av Dagens blogg, skoj va :)? , kika in och kolla om det blev du! Annars måste du ju anmäla dig igen. :) KRAAAAAAM

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-9.html#comment

Postat av: Maria - Min väg till fotograf! // 2012-03-15 · 18:26:13

jag är med, och har gjort allt man ska för att vara med. hela summan blev 210 kronor och min goodie bag består av: Studio Glitter Gloss, Single Eyeshadow,

Mineral Infused Face Primer, Studio Makeup Mist & Set, Studio Body Shimmer. Ha det bäst :D

Postat av: Alexandra // 2012-03-15 · 18:44:34

Jag är med :D har gillat allt på facebook där jag heter alexandra maria raphe aspholm. Följer dig överallt sedan innan (: och jag skulle vilja vinna Mineral Infused Face Primer, Translucent Matifying Powder, Body Shimmer (i färgen: Golden glow), Shimmer Palette och Makeup Mist & Set. Den totala summan är 210 kr (: [email protected]

Postat av: Julia // 2012-03-15 · 19:29:27

Contour Brush

Mineral Infused Face Primer

Translucent Matifying Powder

Glitter Gloss (i färgen: Twinkle pink)

Single Eyeshadow (i färgen: Teal)



210:-

Postat av: madelene // 2012-03-15 · 19:33:01

Jag följer dig och har gjort länge på båda ställerna! Gillar även alla sidor på facebook med namn: Madelene Johansson.



Har räknat ut att hela summan blir 210:-

och då har jag valt Contouring Blush & Bronzing Powder, Mineral Infused Face Primer, Makeup Mist & Set, Contour Brush och Glitter Gloss :)



Kram!!

Postat av: Josephine Sare // 2012-03-15 · 19:34:43

Jag har gillat och följt överallt :)



De fem produkterna:

1. Studio makeup Mist & Set

2. Mineral Infused Face Primer

3. Blush and Bronzer Compact

4. Glitter gloss (i färgen twinkle pink)

5. Body Shimmer (i färgen golden glow)



Totalsumman blev 210 kr.



Hoppas jag vinner, skulle bli så himla glad! Älskar din blogg. Kram :)

Postat av: Sandra Nilson // 2012-03-15 · 19:58:24

Jag är jättejättegärna med! Har gjort alla gillningar och följer dig överallt :) Totalsumman för produkterna jag vill ha i min goodiebag blev 210 kr exakt.

Det jag vill ha är:

- Mineral Infused Face Primer

- Contouring Blush & Bronzing Powder

- Transculent Mattifying Powder

- Single Eyeshadow (i färgen: Teal)

- Contour Brush



Kramar!

Postat av: S A R A // 2012-03-15 · 20:15:43

Är med och tävlar, har gillat allt och följer dig överallt :)

Produkterna:

Studio Body Shimmer, Studio Makeup Mist & Set,

Studio Glitter Gloss,

Mineral Infused Face Primer och

Contour Brush :)

Totalsumman: 210:-

Postat av: Natalie Johansson // 2012-03-15 · 20:51:16

Tack för att du kommenterade det! :)



Jag har gillat sidan och har gillat de andra sen tidigare!



De fem produkterna jag gärna skulle vilja ha är:



* Mineral Infused Face Primer

* Contour Brush

* Translucent Matte Powder

* Shimmer Palette

* Single Eyeshadow



Sammanlagt: 210:-

Postat av: Erika // 2012-03-15 · 20:51:25

Jag är gärna med och tävlar, gillar och följer allt sedan tidigare :)

Den totala summan är 210kr på produkterna jag önskar vinna, om jag har turen med mig :)



Mineral Infused Face Primer, Studio Makeup Mist & Set, Translucent Matte Powder, Shimmer Palette och Contour Brush är de produkter jag skulle stoppa i min goodiebag. Är riktigt nyfiken på att testa

primern och mist&set, tror det skulle göra gott för min sminkning, då den har förmåga att bli ful under dagen!

Postat av: johan // 2012-03-15 · 21:03:48

Har gjort alla stegen och om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha:



Mineral Infused Face Primer

Blush And Bronzer Compact

Studio Makeup Mist & Set

Studio Glitter Gloss twinkle pink

Shimmer Palette



Summan på alla produkter jag valt är 210 kronor!



kram /johan :)

Postat av: Lisa Magnusson C // 2012-03-16 · 03:07:57

Contour Brush Mineral Infused Face Primer

Translucent Matifying Powder

Glitter Gloss Single Eyeshadow i färgen: Teal

Priset 210

Postat av: josefin // 2012-03-16 · 07:37:06

Sjukt kul tävling!! Jag är helt klart med!! Summan av det jag vill vinna blir 210 SEK. Har gillat allting och följer dig på allt som fanns och nu håller jag tummarna!! :D

Mineral infused face primer, glitter gloss, Contouring blush and powder, studio makeup mist and set, Body shimmer.

Postat av: Pia (Glitzy Gloss) // 2012-03-16 · 08:02:37

Kul med tävling! Jag äger redan många av produkterna så jag hoppar den här gången. Men du har fått mig att vilja beställa Shimmer Palette :)

Postat av: hanna // 2012-03-16 · 10:47:26

Jag skulle vilja vinna följande:

-Mineral Infused Face Primer

-Studio Makeup Mist & Set

-Studio Glitter Gloss(färg: Twinkle Pink)

-Shimmer Palette

-Contour Brush



Jag gillar & följer redan att som man skulle sedan innan.

Total summan för alla produkter blir 210 kronor

Postat av: dajana // 2012-03-16 · 10:49:05

Jag följer dig på allt sedan tidigare & jag vill ha:

1. Contouring Blush & Bronzing Powder

2. Mineral Infused Face Primer

3. Translucent matte powder, matte powder

4. Elf, studio, Contour Brush

5. Studio Makeup Mist & Set



& allt sammanlagt blir 194 kr! :D

Postat av: Nora Bilancioni // 2012-03-16 · 11:41:21

Jag följer dig sen tidigare och skulle vilja ha:



Shimmer Palette

Studio Body Shimmer

Studio Makeup Mist & Set

Mineral Infused Face Primer

Contour Brush



Sammanlagt blir allt 211 kr :D

Postat av: Elina // 2012-03-16 · 12:16:38

Min goodiebag:

Contour Brush,

Shimmer Palette,

Studio Makeup Mist & Set,

Blush And Bronzer Compact,

Mineral Infused Face Primer



Den totala summan blev precis 210 kr



Jag gillar redan allt på facebook - Elina Backeby

Jag följer dej redan via bloglovin och blogkeen

Postat av: Sanna // 2012-03-16 · 12:30:24

Jag är gärna med och tävlar och skulle vilja vinna Blush And Bronzer Compact, Translucent Matte Powder, Shimmer Palette,Mineral Infused Face Primer och Studio Body Shimmer till ett värde utav 210 kr.



Har gillat dina sidor på FB samt deras sida (Sanna Kaakinen). Har dig på både bloglovin och blogkeen.



Kram Sanna

Postat av: SOFIA // 2012-03-16 · 17:40:15

Skulle vilja vinna: Mineral Infused Face Primer, Blush and Bronzer compact, Studio Makeup mist & set,contour brush och shimmer palette allt detta går på: 210 :-

Postat av: Anonym // 2012-03-16 · 17:40:19

Skulle vilja vinna: Mineral Infused Face Primer, Blush and Bronzer compact, Studio Makeup mist & set,contour brush och shimmer palette allt detta går på: 210 :-

Postat av: Anonym // 2012-03-16 · 17:40:23

Skulle vilja vinna: Mineral Infused Face Primer, Blush and Bronzer compact, Studio Makeup mist & set,contour brush och shimmer palette allt detta går på: 210 :-

Postat av: Anonym // 2012-03-16 · 17:41:43

Skulle vilja vinna: Mineral Infused Face Primer, Blush and Bronzer compact, Studio Makeup mist & set,contour brush och shimmer palette allt detta går på: 210 :-

Postat av: Lovisa // 2012-03-16 · 18:17:12

Jag är med!

Jag har gillat allt på fb och följer dig på BL och BK sen tidigare.

Min goodie bag skulle se ut såhär:

-Blush And Bronzer Compact

-Translucent Matte Powder

-Studio Glitter Gloss

-Studio Body Shimmer

-Shimmer Palette



Priset skulle vara: 183.75 SEK

Postat av: Nina - mängder av utlottningar // 2012-03-17 · 01:12:23

jag är med!

har gillat överallt på fb (nina andersson) och blev nr 1199 på bloglovin och nr 491 på blogkeen.



jag väljer följande:

Translucent Matifying Powder

Contouring Blush & Bronzing Powder

Mineral Infused Face Primer

Body Shimmer

Shimmer Palette

Totalpris: 210kr

Postat av: Emma // 2012-03-17 · 13:52:11

Jag är gärna med! :)

Gillar allt på facebook och följer dig sedan tidigare på bloglovin' och blogkeen!

Min goodiebag skulle se ut så här:

-Shimmer Palette

-Translucent Matte Powder

-Studio Makeup mist & set

-Contour brush

-Mineral Infused Face Primer



Priset: 210kr :)

Postat av: Evelina Mattsson Lundqvist // 2012-03-17 · 16:21:33

Mineral Infused Face Primer, Single Eyeshadow (i färgen: Teal), Glitter Gloss (i färgen: Twinkle pink), Contouring Blush & Bronzing Powder och Contour Brush är mina favoriter som kostar 210:- sammanlagt! :) Gillar redan Elf och båda dina facebook sidor (Evelina Mattsson Lundqvist) och följer redan dig på bloglovin och din blogkeen via facebook! :)



Hoppas på lite tur nu! Kram

Postat av: josefine // 2012-03-17 · 18:05:55

jag har gillat och följt allting!



http://www.eyeslipsface.co.uk/product.asp?prodID=139&currency=SEK

http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~145.htm

http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~163.htm

http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~122.htm

http://www.eyeslipsface.co.uk/product.asp?prodID=176&currency=SEK

allt detta går på 210:- totalt!



jag håller tummarna riktigt hårt denna gång, och hoppas att turen står på min sida! har alltid viljat vinna en goodiebag! :D

Postat av: Jonna // 2012-03-17 · 18:24:52

Jag redan gillat facebook sidorna och bloglovin'.

Jag la till dig på blogkeen.

Min goodie bag skulle se ut såhär:

contour brush

mineral infused face primer

contouring blush and bronzing powder

translucent mattefying powder

makeup mist and set



Den totala summan är: 210 kr

Ha en bra dag! <3 :)

Postat av: anette carlsson // 2012-03-17 · 22:26:05

Jag är gärna med, gillar dig på bägge ställena. Om jag vann så önskar jag mig Elf genomskinligt nattpuder 37 kr, Contour Brush 37 kr, Body skimmer 20 kr, Mineral infused Face Primer 63 kr, Studio glitter 37 kr = 194 kr

Postat av: linn södling // 2012-03-18 · 01:27:44

nu har jag gillat allt på facebook, följer dig på både bl och bk sen långt tillbaka.

så nu är jag jätte gärna med!

min goodie bag skulle se ut såhär:

~ Studio Makeup Mist & Set

~ Contour Brush

~ Translucent Matte Powder

~ Mineral Infused Face Primer

~ Studio Body Shimmer



då skulle allt sammanlagt kosta 210.00 SEK.

Postat av: Ida // 2012-03-18 · 10:12:07

Hej !

Vilken superrolig tävling :) , passa perfekt till mig som bara alltid bara använder mascara.

Jag har gillat och följt dig sedan tidigare.

Om jag skulle vunnit hade jag velat ha :



* Translucent matifying powder .

* Contour brush.

* Mineral infused face primer.

* Make up mist & set.

* Contouring blush & bronzing powder.



Sammanlagt blir det ca : 211 :-

Postat av: Madelen // 2012-03-18 · 17:29:47

Jag är lungt med!

Jag följer dig redan överallt!

Jag kommer bara att säga att jag vill verkligen vinna det här till min syster som har glömt allt sitt smink på ett flygplan när hon skulle ut och resa och hon har inte råd med smink så!

Jag vill vinna det här till min syster:

Studio Body Shimmer

Shimmer Palette

Contour Brush

Mineral Infused Face Primer

Blush And Bronzer Compact

Det går på 171 kr



Massa kramar!

Postat av: jennifer // 2012-03-19 · 16:33:33

jag är med! jag håller tummarna! :D



jag valde: shimmer palette, makeup mist och se, blush o bronzing powder, translucent matifying powder! priset blev 211 och med frakt 251! jag hoppas jag vinner men ha det så bra med dit bloggande så hörs vi!! :D älskar din blogg! :D :D kram :D :D

Postat av: wilma matthias // 2012-03-20 · 21:24:08

jag har gillat alting!

om jag vinner skulle jag vilja ha:

-Blush And Bronzer Compact

-Studio Body Shimmer

-Shimmer Palette

-Mineral Infused Face Primer

-Translucent Matte Powder

allt detta gick på 210kr

Postat av: Anna // 2012-03-21 · 13:39:36

Jag vill vara med! har gjort allt.

Jag vill ha:

-Mineral infused face primer

-contouring blush & bronzing powder

-Makeup mist & set

-Glitter gloss (färg: Twinkle pink)

-Body shimmer (färg: golden glow)

total summa: 210:-

Postat av: Hanna Söderberg // 2012-03-21 · 21:59:45

Jag gillar redan allting som man behöver gilla ;)

Jag skulle vilja vinna

Contour brush

Glitter Gloss-Twinkle pink

Shimmer palette

Body shimmer

Mineral Infused Face Primer

Till ett värde av 210 kr

Postat av: Nellie // 2012-03-25 · 15:55:38

Vilken rolig tävling självklart att jag är med.

Jag har gillat och följt dig sedan tidigare.

Detta vill ja ha:



* Shimmer Palette.

* Studio Body Shimmer.

* Translucent Matte Powder.

* Blush And Bronzer Compact.

* Contour Brush.



SEK 183.75



Kram

Postat av: Anna Pettersson // 2012-03-25 · 17:22:33

jag är gärna med, har gjort allt som står att man ska göra plus gillat inlägget på blogkeen och blogglovin jag skulle vilja vinna dessa produkter:

Mineral Infused Face Primer,

Studio Makeup Mist & Set,Studio Body Shimmer,Shimmer Palette,Genomskinlig Matte Powder och den sammanlagda summan av det blev 210 kr :) kram :)

Postat av: Emmah Svanborg // 2012-04-02 · 10:47:47

Jag är gärna med och har gillar och följer dig överallt!

Detta skulle jag gärna vilja vinna

-Translucent Matte Powder

-Studio Makeup Mist & Set

-Studio Glitter Gloss twinkle pink

-Studio Body Shimmer golden glow

-Contour Brush



total summa: 183,75 kr. Nu håller jag tummarna :)

Postat av: Anonym // 2012-04-06 · 17:18:22

JA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback