LÄSARFRÅGA: Ögonbrynsfärger.

2012-11-16 · 11:38:52




Tips på naturliga ögonbryn är Make up stores tri brow color, Isadoras eyebrow pencil samt Dermosils ögonbrynspenna.
 
Vad roligt att du frågar mig! Först och främst måste jag ju säga att det här är verkligen en smaksak. Jag till exempel föredrar hellre likfärgade ögonbryn som matchar den precisa hårfärgen jag har (när vi pratar om bruna nyanser) än mörkare/ljusare färger jämtemot sin hårfärg, som kanske andra tycker är snyggt. Jag tror att det är viktigt att du tänker på vad just du gillar. Vill du inte, som du skriver, måla ögonbrynen svarta ska du såklart inte göra det. Bara du är nöjd och känner dig bekväm så kommer du stråla och vara hur vacker som helst! Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback