Lets go banana!

2012-11-19 · 10:57:25

De här produkterna visade jag er för nästan precis ett år sedan, men jag måste bara visa och berätta om de igen. Det här är två av mina favorit hårprodukter som jag har haft ganska länge. De är speciellt framtagna för att göra håret mjukt och glansigt och mitt hår har blivit supermjukt efter att jag började använda de här! Det enda "dåliga" jag ser men de här produkterna är att de inte doftar så mycket banan trots att de är gjorda av bananpuré.. Men de doftar otroligt gott och fräscht ändå! Kostar 85 kr (shampoo) respektive 95 kr (balsam) på The body shop.

Postat av: Sofia // 2012-11-19 · 16:05:47

vilken äcklig färg :( Haha!

Postat av: Jenny // 2012-11-20 · 00:22:50

Tusen tack! Glad jag blir :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback