Nytt från The body shop

2012-11-02 · 04:13:00
 
DEEP SLEEP DREAMY PILLOW & BODY MIST - Vi har väl alla hört att skönhet bland annat kommer efter en god natts sömn. Med den här snabbtorkande sprayen vars goda doft hjälper dig att koppla av för en god natts sömn, får du hjälp på traven. Du sprayar den antingen på kroppen eller som mig direkt på kudden innan du lägger dig. Jag har bara testat den här i två nätter men hittills har jag somnar så fort jag lägger mig på kudden. En favorit hittills!
 
HEMP LIP CONDITIONER - Det här dermatologiskt testade läppbalsamet är speciellt uttagen för att ta hand om nariga och torra läppar och passar bäst för mycket torr hud. Dessutom är det är en utav The body shops Community Trade produkter.
 

Postat av: Sofia // 2012-11-02 · 12:08:10

nice :D funkar verkligen den första grejen :O

Postat av: Elle // 2012-11-02 · 12:23:13

När utser du vinnaren på iPhonen?

Postat av: Elsa Ohlsson // 2012-11-02 · 12:50:05

Hej, jag vill gärna veta hur man får många läsare
Snälla kommentera min blogg om det elr gör ett inlägg
Kram Elsa

Postat av: Linda // 2012-11-02 · 21:25:25

Hur mycket kostar sprayen? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback