Underkläder från change

2012-11-20 · 05:17:00
 
 
Jag har ju alltid haft en fetish på svarta underkläder och när jag sökte runt på google för inte så länge sedan så hittade jag Change. De har ett brett sortiment med underkläder som passar alla former. Något som jag verkligen gillar och fastnade för när jag läste lite om hemsidan är att dereas filosofi lyder ”du ska känna dig vacker. Känna dig fri att uttrycka dig. Utforska aspekterna av din kvinnlighet och kvinnan inom dig.”, något som dessutom blivit deras framgång. Jag kan ju personligen tycka att det ibland är rätt så tråkigt att handla underkläder och framförallt då det som jag tycker är snyggt oftast är för dyrt, och de billiga underkläderna från exempelvid H&M eller gina tricot tycker jag oftast är rätt tråkiga (det finns ju såklart undantag ibland). Jag som aldrig varit inne på Change tidigare blev fäst vid deras breda sortiment utav bhar, trosor , shapewears och sport produkter. Dessutom har de en herrkollektion som jag tycker att ni ska spana in. Pricken över i:et är definitift att de just nu erjuder 25% på deras julkollektion. Den innehåller bland annat snygga trosor, söta strumpor och sexiga bhar. Värt en titt för er som vill unna er det där lilla extra! Vad tycker ni är viktigast när ni köper underkläder?

Postat av: EMMAS! // 2012-11-20 · 19:17:32

snygga:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback