Frågor om min hårförlängning

2012-10-29 · 07:08:00
Mina bilder från Salong Glorious där jag gjorde min hårförlängning.
Nej tyärr så tog jag ut de bara tre veckor efter isättningen.. Min hårbotten är helt enkelt för känslig och det kliade som sjutton konstant. Vissa kvällar kliade det så mycket så att jag inte kunde slappna av och somna. Det är ju dock lite tråkigt att ha tillbaka sitt egna tunna hår. Jag kan ju bara prata för mig själv när vi kommer till frågan om det slet på mitt hår. Enligt min frisör skyddas ditt egna hår när du har hårförlängningar och det kan jag hålla med om. Dock tog jag ut de för "tidigt" så mitt egna hår följde med på vissa ställen, men annars skulle jag svara att NEJ keratinvax slitet inte på ditt egna hår om du sköter det rätt.

Postat av: Therese // 2012-11-13 · 20:08:06

Vilken tur jag tittade förbi din blogg då jag såg detta inläggg.
Funderar på en hårförlägning jag själv! & såg att det kunde försvinna hår när man tar bort löshåret. Var det mycket som försvann av ditt egna hår, typ så man kunde se det? & Vet du hur länge det sitter i? ^^

Hoppas du har en toppen tisdag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback