Vi har fått en ny lägenhet!

2012-10-25 · 06:27:00
 

Har jag berättat att jag och Jonas har fått en ny större lägenhet?! Dock utanför stan men jag får min efterlängtade walk in closet och dessutom får vi ett riktigt kök, sovrum, garderober (!) osv. Vi bor ju i en liten 24 kvm just nu på Östermalm i Stockholm och läget kan ju inte bli mer centralt men storleken är desto värre. Vi flyttar i slutet av januari nästa år och jag längtar tills jag får börja inreda!! Bjuder på en mysig bild från förra julen, som jag längtar!
 

Postat av: sellwins skönhetsblogg // 2012-10-25 · 09:00:20

Grattis till den nya lägenheten :)

Postat av: Sofia // 2012-10-25 · 10:27:06

så himla kul Ida :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback