radisson blu

2012-09-04 · 15:10:00

Nu  är  det  inte  långt  kvar  till  vårt  event  Breeze blog party  som  äger  rum  i  Göteborg  den  15  september.  Jag  och  Rebecka  bokade  ett  rum  på  Radisson  Blu  Scandinavia.  De  lovade  mig  det  finaste  rummet  i  den  prisklassan  vi  bokade  i  så  det  ska  bli  spännande  att  se  vad  det  blir  nåt  ett  rum!  
 
 Med  på  vår  VIP  gästlista  har  vi  bland  annat  namn  som  Annica,  Marcelo  och  Tenny  från  Big brother  samt  Caty  och  Jessica  från  Djungelns  drottning  och  dessutom  kan  du  få  håret  fixat  av  våra  härliga  frisörer  och  sminkad  av  våra  grymma  make  up  artister!  Blir  du  sugen  på  att komma?  OSA  till  [email protected]  senast  den  10  september.

Postat av: Jenny // 2012-09-04 · 21:29:40

Gud vad jag hade velat komma, såååå synd att jag inte bor i Gbg. Ni får fixa i Malmö nästa gång :D

Postat av: EMMAS! // 2012-09-05 · 14:57:03

sv: åh tack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback