Tack alla som kom igår!

2012-09-16 · 13:32:00
Bild  från  innan  eventet  började,  jag  var  så  nervös!
 
Åååh  vad  det  var  kul  att  se  er  alla  igår!  Jag  kan  inte  ens  beskriva  hur  glad,  tacksam,  lycklig,  nöjd  (och  allt  vad  det  heter)  jag  är  över  att  så  många  av  er  kom  och  ville  vara  en  del  av  vår  kväll.  Vi  hoppas  att  ni  hade  lika  roligt  som  vi  hade  och  gillade  våra  goodiebags  samt  tävlingar!  En  mingel  fotograf  kom  från  Nattstad  och  fotade  och  vi  kommer  lägga  upp  alla  våra  bilder  på  vår  facebook  sida/blogg  inom  några  dagar.  Ni  som  var  där  får  gärna  skicka  bilder  till  mig  [email protected].  Nu  sitter  vi  i  bilen  på  väg  hem  till Stockholm.  Datorn  dör  snart  så  jag  bloggar  mer  när  vi  är  hemma  igen.  Stort  tack  åter  igen  alla  som  kom  och  hoppas  att  vi  ses  på  nästa  event..  För  än  blir  ni  inte  av  med  oss,  haha!  

Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer // 2012-09-16 · 17:33:46

det var jätte roligt!! :DD

Postat av: Sanna // 2012-09-17 · 14:25:39

va skönt att höra att det blev en lyckad kväll, jag va lite deppig här hemma över att jag inte kunde komma. Hoppas jag kan när det blir i sthlm.
Sjukt tråkigt att Marcelo och Annica inte dök upp och att dom har mage att skriva lite illa om ert event tyckert jag. Otroligt dålig stil !
Men jag hoppas det blir ett i sthlm och då kommer jag! hihi

Postat av: Linn Amanda // 2012-09-18 · 17:59:20

Riktigt jäkla glad att jag fick komma, och kan nog inte säga det tillräckligt många gånger för att ni ska fatta hur glad jag blev för att jag fick komma! Sjukt bra jobbat. :)

Kram Linn Amanda, www.linnamanda.devote.se

Postat av: IDA // 2012-10-06 · 20:12:42

Love the dress! :D Skulle kommit om jag hade kunnat men vill passa på att tacka för erbjudan ändå. Kul grej att fixa events så där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback