Underbara sommarag

2014-07-05 · 17:27:00
 
Åå vilken fantastisk sommardag vi har idag i Stockholm. Klädde på mig mina svarta jeans imorse men gick snabbt tillbaka hem för att byta till vita istället. Så varmt och skönt! Spenderae förmiddagen i Välling centrum där jag i princip shoppade upp en helt ny garderob till Filippa på mindre än en timme. Hon växer verkligen så de knakar nu. Idag ska vi få middagsgäster och vi tänkte inviga vår nya grillpanna med att grilla kött och majskolvar. Till efterrätt blir det chokladmousse med grädde och svenska jordgubbar, mums. 
 
 
Idag har jag på mig jeans från Zara och ett linne från h&m och Filippa har på sig en klänning från Newbie.
 
 

Postat av: Joe // 2014-07-05 · 18:29:19

Så fina bilder :)

Svar: Tack :D
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: Laura // 2014-07-05 · 20:43:48

Vilka fina bilder :)

Svar: Tack :D
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: yasmine mamma till dennis // 2014-07-05 · 23:08:36

ja idag har det vart en perfekt sommardag och igår också bara hoppas vädret fortsätter hålla i sig.
kram

Postat av: Ninni - Vimsiga mamman // 2014-07-06 · 07:59:47

Så fina bilder :)

Svar: Tack :D
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: Therese // 2014-07-06 · 11:57:16

kommer du lägga ut bilder på det du köpte tro? :)

Svar: Det kan jag absolut :)
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback