Mina senaste Insta-moments

2014-06-01 · 14:44:00
 
Åh jag är så otroligt dålig på att uppdatera här! Det är helt klart annorlunda när man har barn, och som jag har skrivit tidigare så kommer Filippa alltid att gå först, och jag uppdaterar endast när hon sover (om det inte är något annat som jag behöver göra då).. Därför är det så lätt att uppdatera på Instagram. Det är bara ta ett foto och vipps är det uppladdat. Vill ni följa vår vardag så får ni jätte gärna lägga till mig ~ @idasbeauty eller @idaloves.se.
 
1. Några favoriter som vi fick med oss från Ikea / 2. Vi köpte färger så att vi kan föreviga Filippas söta fot & handavtryck. / 3. En tavla vi fick hem från Personlig födelsetavla förra veckan (mer om den i ett annat inlägg). / 4. Lördagsmys tillsammans med älskling. / 5. Supersöt klänning som Filippa fick från mina kusiner. / 6. Smygtitt på vår dopinbjudan.
 
 

Postat av: nina // 2014-06-02 · 15:36:04

Det är inte viktigt att du uppdaterar varje dag, skriv när du har något att skriva om och tid ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback