Paket från Farmhouse

2014-06-05 · 09:58:00
 
 Nu har jag äntligen fått hem mitt paket från Farmhouse (hur gulligt inslaget?!). Jag beställde filten för några veckor sedan, men trots att jag har fått sms påminnelse efter sms påminnelse så har mitt utlämningsställe gång på gång sagt att de inte har mitt paket. Men nu, äntligen är den i mina händer! 

Filten kommer från märket Bliss Sthlm och har en bedårande broderad spetskant. Precis i min smak! För tillfället har den intagit sin plats i vaggan.
 
 

Postat av: Elin och Gisela // 2014-06-05 · 11:03:23

Hej Ida! Vi driver bloggen sixteen.se i modeanda och i hopp om att inspirera dig! Kramar Elin och Gisela

Postat av: Veronica // 2014-06-05 · 11:10:41

Vad roligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback